Ми вдячні за Ваш вибір, цінуємо кожного з Вас, постійно слідкуємо за якістю нашого товару та бажаємо, щоб Ви отримували задоволення від покупок, зроблених в нашому Інтернет – магазині.
Перед кожним відправленням, замовлення ретельно оглядається нашими працівниками, пакування продукції повністю забезпечує її цілісність, виключає будь-які пошкодження під час транспортування. Ми дотримуємося чинного законодавства України, зокрема положень Закону України «Про захист прав споживачів», і, відповідно у нашому Інтернет-магазині діють умови повернення продукції як належної, так і неналежної якості, з якими Ви можете ознайомитися:
Повернення Товару неналежної якості
- Умови повернення Товару неналежної якості регламентуються ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів». Так, при отриманні Товару з недоліками, Покупець має право вимагати:
- Пропорційного зниження ціни;
- Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- Відшкодування витрат на усунення недоліків.
- У випадку виявлення протягом гарантійного строку істотних недоліків в отриманому Товарі, Покупець має право пред’явити до продавця одну з претензій:
- Розірвання договору та повернення сплачених за товар грошей;
- Вимагати заміни Товару на такий же.
- Під істотними недоліками розуміється недолік, який робить використання Товару неможливим, виник з вини продавця, його усунення неможливе або потребує більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів або він робить Товар суттєво іншим.
- Якщо недоліки отриманого Товару Покупцем виникли внаслідок порушення останнім правил користування або експлуатації, вимоги Покупця стосовно повернення грошей або заміни товару, не підлягають задоволенню.
- Претензії щодо повернення/обміну Товару неналежної якості розглядаються за умови надання Покупцем розрахункового документу (для підтвердження факту оплати за Товар), а відносно Товарів, на які встановлені гарантійні строки – технічного паспорту або іншого документа з позначкою про дату продажу.
- Для об’єктивного та оперативного розгляду питання стосовно повернення або обміну Товару, рекомендуємо Покупцю надіслати на нашу електронну адресу також і фотографії Товару, який від хоче повернути або обміняти.
- За наявності Товару вимога Покупця про його заміну підлягає негайному виконанню Продавцем, але у випадку виникнення потреби у перевірці якості Товару – протягом 14 (чотирнадцяти) днів або за домовленістю.
- Якщо необхідний Товар для заміни відсутній у Продавця, вимога Покупця про його заміну підлягає задоволенню протягом 2-х (двох) місяців з моменту подання відповідної претензії. Якщо у вказаний строк виконати зобов’язання по заміні неможливо, Продавець повідомляє Покупця про це та пропонує обрати іншу вимогу.
- Повернення Товару неналежної вартості здійснюється за рахунок Продавця.
- Гарантія не поширюється на Товар, який має механічні пошкодження, а Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.
- Повернення грошових коштів здійснюється на рахунок покупця, за попередньою домовленістю, в день розірвання договору, але не пізніше як протягом 7 днів.
- Обмін та повернення Товару відбувається виключно за місцем його придбання. Всі претензії стосовно обміну або повернення Товару Покупцю приймаються за електронною адресою Інтернет – магазину: https://womens-diary.com.ua , та за телефонами, вказаними на сайті в розділі «Контакти».
Повернення Товару належної якості
- Покупець має право на обмін Товару належної якості, якщо Товар не підійшов за розміром, формою, кольором або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням (згідно з положеннями ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»). Звертаємо Вашу увагу, що колір обраного Вами Товару на сайті Інтернет – магазину може відрізнятися від реального через налаштування монітора та передачу кольорів телефону, комп’ютера, ноутбука та ін., за допомогою якого Ви здійснюєте купівлю Товару. В такому випадку застосовуються правила обміну Товару для Товарів належної якості.
- Строк для обміну Товару без будь-яких дефектів, належної якості, складає 14 (чотирнадцять) днів.
- Товар повинен відповідати наступним вимогам:
- Не бути у використанні;
- Збережений товарний вигляд, в тому числі, збережена цілісність упаковки виробника, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- в наявності розрахунковий документ про оплату.
- Якщо на момент обміну аналогічного Товару немає в наявності у Продавця, Покупець має право або придбати будь-які інші Товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати гроші у розмірі вартості, або здійснити обмін Товару на аналогічний при першому ж надходженні такого у продаж.
- Повернення (надсилання) Товару належної якості Продавцю здійснюється за рахунок Покупця, при цьому вартість послуг служб доставки (перевізників) Продавцем Покупцеві не відшкодовується.
- Повернення грошових коштів здійснюється на рахунок Покупця, за попередньою домовленістю, в день розірвання договору, але не пізніше 7 днів.
- Обмін та повернення Товару відбувається виключно за місцем його придбання. Всі претензії стосовно обміну або повернення Товару Покупцю приймаються за електронною адресою Інтернет – магазину: https://womens-diary.com.ua , та за телефонами, вказаними на сайті в розділі «Контакти».
Гарантійні зобов’язання
- Гарантійний строк на наш Товар визначається його виробниками, зазначається на пакуванні та/або інструкції з експлуатації, в будь-якому іншому документі, що додається до Товару, та починає свій підрахунок з моменту початку користуванням Товару/передачі Товару Покупцю.
- При виконанні гарантійного ремонту, гарантійний строк збільшується на час перебування Товару в ремонті.
- При обміні Товару гарантійний строк обчислюється заново від дня обміну.
- Право власності та ризик випадкової втрати або пошкодження Товару переходить до Покупця або його Представника з моменту отримання Товару Покупцем в місці передачі Товару при самостійній доставці Товару від Продавця або під час передачі Продавцем товару службі доставки (перевізнику) обраної Покупцем. У зв’язку з цим перевірка Покупцем Товару при отриманні є обов’язковою.
- Гарантія, гарантійні зобов’язання не поширюються на Товар, який має механічні пошкодження, а Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.